תקנון אתר VAVAVOOM

 

ברוכים לאתר VAVAVOOM ותודתנו לכם מראש – שכן אתר זה הוקם על ידינו בעבורכם ולהנאת השימוש בו על פי הכללים.

בדף זה מפורסם תקנון האתר וכל אורח מתבקש ליתן את מלוא תשומת הלב לאמור בתקנון זה כאשר עצם הכניסה לאתר מהווה הסכמה מחודשת לתנאים הנקובים בו לשימוש באתר, ביצוע רכישות וכללי התנהגות, אחריות, הגבלות היתרים וכיו"ב עניינים שיפורטו להלן – כאשר כל שימוש באתר כפוף לזכויות VAVAVOOM אשר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים אלה ו/או את תוכן האתר מזמן לזמן כולו או חלקו ובכל צורה שהיא לפי שיקול דעתה וללא הודעה מוקדמת – וכל משתמש או אורח מסכים כאמור בעצם כניסתו לתנאים אלה ומוותר מראש על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בעניין כמו גם על כל תביעה ו/או דרישה בכל עניין הנובע מתקלה כלשהי בהפעלת האתר או השימוש בו.

 

מובהר כי, כל סמליל, סימן כיתוב תמונה או סמל ולרבות הרכב כל פרט כזה הינם קניינה של VAVAVOOM שהיא בעלת זכויות בסימנים אלה ו/או זכויות יוצרים לגביהם ואין להעתיק ו/או לעשות שימוש כלשהו בחומר והנתונים שבאתר זה.

הבהרה כללית:

מובהר כבר בתחילה כי, תוכן האתר והמידע הכלול בו אינם מהווים המלצות לרכישה ו/או תחליף לייעוץ מקצועי ו/או מתיימרים לספק מידע כזה או אחר ובכלל זה אף לא מידע בגין המוצר ו/או השירות, עצה לגביו ו/או חוות דעת שקשורה אליו ובכלל.


מובהר כי VAVAVOOM ו/או כל מי מטעמה הקשור ו/או נוגע לאתר ו/או לפעולתו יהא פטור ולא ישא בשום אחריות חובה ו/או חבות לכל מקרה ו/או כל תוצאה ישירה או עקיפה וכאמור עצם הכניסה לאתר מהווה הסכמה מצד המשתמש או האורח לתנאי זה – שאם לא כן תיאסר עליו הכניסה לאתר.

 

קניין רוחני וסימני מסחר:

 

כל תוכן האתר ללא יוצא מן הכלל ולרבות סימני המסחר, המלל, הרכב המלל, המידע וכל נתון אחר שייכים לVAVAVOOM האוחזת בעצמה ו/או בידי מי מטעמה בכל זכויות הבעלות באתר ובשירותים הניתנים בו. המשתמשים או האורחים אינם רשאים להעתיק, לשכפל, לשנות, להפיץ או לאחסן את תוכנו של האתר (כולו או חלקו) למעט אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת VAVAVOOM.

תנאי מוקדם לכניסה לאתר כאמור הינו הסכמה של המשתמש או האורח שלא לעשות כל פעולה אשר עלולה (במישרין או בעקיפין) לפגוע או לגרוע מזכויות VAVAVOOM באתר ובכלל זה בזכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים.

השימוש באתר הינו לצרכים פרטיים ואישיים בלבד ולא לצרכי מסחר סיטונאי.

האורחים ו/או המשתמשים מתחייבים בעצם כניסתם לאתר שלא לפרסם ו/או לשדר ו/או למכור ו/או להעתיק ו/או להפיץ תוכן או מידע הקשור ו/או נוגע לאתר בין בתמורה או לא בתמורה למעט אם ניתנה להם רשות מפורשת מראש ובכתב מאת VAVAVOOM.

הגבלת אחריות:

מובהר כי כל תוכן האתר כפי שהוא ו/או כפי שיהיה מפעם לפעם מיועדים לשימוש כמו שהם ואיך שהם ולא ניתן להתאימם לאיזה משתמש ו/או סוג משתמשים ו/או אורחים, ועם הכניסה לאתר המשתמשים ו/או האורחים מתחייבים שלא תהיינה להם כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה בנוגע לתוכן, טיבו ומאפייניו ואחריות השימוש תחול עליהם באופן בלעדי ובלתי מסוייג.

 

בעצם הכניסה לאתר כל משתמש ו/או אורח מצהירים ומודעים לכך כי VAVAVOOM לא תישא בכל אחריות באשר לתוכן האתר ו/או לכל אמצעי צפיה דרכו יראה אתר זה, ובכלל זה לא תהא כל אחריות חובה ו/או חבות על חברת VAVAVOOM בהתייחס לכל נזק או הוצאה הנוגעים ו/או שיש להם קשר לאותו ציוד ובכלל זה מהימנותו, אמינותו והשפעתו על מחשבים וכל ציוד נלווה אחר של המשתמשים באתר ו/או האורחים וכן לכל נזק, אבדן, עגמה וכיו"ב עניינים – בין במישרין ובין בעקיפין שתגרמנה ו/או עלולות להגרם למשתמשים ו/או האורחים, לרכושם או לכל צד שלישי.

 

ידוע ומובהר כי תנאי לשימוש הוא כי השימוש תמיד וללא יוצא מהכלל יהא באחריות המשתמש בלבד והמשתמש פוטר בזאת את VAVAVOOM מכל טענה ו/או דרישה בגין כל אובדן, נזק או הפסד, ישיר או עקיף, אשר נגרמו לו יהא מקורם אשר יהא בין אם משימוש באתר ו/או מהפריטים שנרכשו מהאתר ו/או מ VAVAVOOM.

 

מאידך, מובהר וכל משתמש או אורח מסכימים לכך כי VAVAVOOM אינה מתחייבת ואינה יכולה להתחייב לרציפות שימוש ו/או העדר הפרעות ו/או חסימות ו/או כשלים כלשהם בין אם כאלה הנוגעים לVAVAVOOM ובין אם לאו וכל משתמש ו/או אורח פוטר את VAVAVOOM מכל אחריות.

הגבלה ופטור מאחריות תחול באופן מיוחד בהתייחס לכל הסתמכות על כל ידע ו/או מידע המופיעים באתר שכן כאמור כל תוכן האתר בא לצרכי מידע ואין לראות בו כדי הוראות טיפול ו/או ייעוץ מקצועי ו/או רפואי ו/או אבחון ו/או המלצה לרכישת מוצר ו/או שירות כזה או אחר וVAVAVOOM לא תישא בכל אחריות חובה ו/או חבות בכל הקשור ו/או נוגע לנ"ל.

מדיניות פרטיות:

למעט אם תתקבל בקשה מפורשת בכתב ומראש, VAVAVOOM תהא רשאית לאחסן את פרטי המשתמשים ו/או כל מי שנרשם ו/או פנה לVAVAVOOM דרך האתר ו/או ביקר בו וכן לעשות כל שימוש לצרכי דיוור ישיר בפורמט קשיח או בדרך האינטרנט מכל סוג שהוא בין אם לצרכי שיווק ובין לצרכים אחרים של חברת VAVAVOOM.

 

VAVAVOOM מבהירה כי הואיל ויתכנו פריצות לדוא"ל וכי אין ביכולתה להבטיח את רציפות מתן השירותים הרי שכל משתמש ו/או אורח מתחייבים לדאוג לגיבוי חיצוני של מערכת המחשב שלהם ובכלל זה הדואר האלקטרוני ובעצם השימוש באתר הוא פוטר את VAVAVOOM מכל חובה חבות או אחריות לכל תקלה שתנבע כתוצאה משימוש באתר, מחיקת דוא"ל ו/או שינויו, פריצה למחשב ו/או כל נזק או הוצאה אחרים, ישירים ו/או עקיפים.

להסרת ספק, בהירשמות לVAVAVOOM המשתמש נותן את הסכמתו לקבל דואר אלקטרוני, לרבות דואר אלקטרוני שמטרתו לעודד רכישת מוצר או שירות, מהאתר. כמו-כן המשתמש רשאי בכל עת להודיע לVAVAVOOM על סירובו לקבל כל דואר אלקטרוני מהאתר.

VAVAVOOM לא תעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי למעט לצורך העברת הפרטים הנדרשים לשם ביצוע העסקה ו/או לחברת האשראי לשם ביצוע סליקה וחיוב בגין רכישת המוצרים.

האמור לעיל לא יחול במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בVAVAVOOM ו/או שמי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם ולרבות בכל מקרה בו המשתמש עשה שימוש בשירותי VAVAVOOM לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי VAVAVOOM צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים.

VAVAVOOM מבהירה כי, אין באפשרותה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות, ולרבות משום שמדובר בסביבת WEB. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי VAVAVOOM ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי VAVAVOOM.

VAVAVOOM רשאית לעשות שימוש בקבצי“cookies”  על מנת לספק למשתמש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהמשתמש הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.

תנאים כלליים:

אתר VAVAVOOM משמש פלטפורמה מקוונת המאפשרת למגוון נותני שירותים, יצרנים ומשווקים לרבות VAVAVOOM בעצמה להציע למכירה מוצרים לאיסוף עצמי ו/או אספקה באמצעות משלוח ללקוח.

כל ישות רשאית להשתמש באתר שימוש סביר ורגיל שלא בצורה מסחרית לרבות לבצע רכישות באמצעות האתר, ובלבד שהמשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; למשתמש מלאו 18 שנים; המשתמש הוא בעל כתובת חוקית ואמיתית בישראל; המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט; המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות בישראל.

VAVAVOOM תהא רשאית למנוע מישות משפטית להשתמש באתר, באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים: המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים במתכוון; המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע VAVAVOOM ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג' כלשהו; המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין; המשתמש הפר תנאי מתנאי תקנון זה; אם כרטיס האשראי שברשות המשתמש נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

כל מכירה יכולה להיות מוגבלת בזמן, תלויה במספר מינימלי של רוכשים, מוגבלת במספר מקסימלי של רוכשים או מוצרים והכל לפי שיקול דעת VAVAVOOM ו/או הספקים השונים.

VAVAVOOM עושה מירב מאמציה לדאוג לכך שהמחירים המוצעים הינם אטרקטיביים, אולם אינם משקפים בהכרח את המחיר הנמוך ביותר בשוק. המחיר המוצג הינו המחיר נכון לשעת פרסומו ואינו מחייב את VAVAVOOM בכל זמן אחר, ככל ונמצא לשנותו.

מובהר ומוסכם כי, משמעות 'קנה עכשיו' וסיום הליך התשלום, הינה שהמשתמש הציע הצעה לרכוש השירות ו/או המוצר – אולם מובהר כי אין כל ודאות ו/או חובה שהצעה של משתמש תאושר ו/או כי העסקה תושלם ורק אישור סופי חייב את הספק ו/או את VAVAVOOM.

במקרים מסויימים, בכדי לאפשר רכישה באתר, יחויב המשתמש לפתוח חשבון משתמש. בעזרת חשבון משתמש זה, יוכל המשתמש לבצע פעולות שונות באתר, לרבות, הדפסת הקופונים, וצפייה ברכישות עבר.

מועד קבלת ההצעה כפי שנרשם במחשבי VAVAVOOM הוא המועד הקובע לכל דבר.

VAVAVOOM לא תשא באחריות למידע או לתכנים שבאתר ככל והיא מסתמכת על פרסומים של היצרנים ו/או מפיצים לרבות לעניין זכויות קניין רוחני באשר הן, פגיעה בפרטיות ו/או לשון הרע.

הגשת פרטים כוזבים ביודעין מצד אורח או משתמש באתר הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. VAVAVOOM תהא רשאית לנקוט בכל צעד משפטי כנגד מגיש פרטים כוזבים, כולל פנייה לערכאות בגין נזקים שיגרמו לVAVAVOOM ו/או מי מטעמה עקב שיבוש פעילות האתר ו/או הליכי המכירה באתר. VAVAVOOM תהא רשאית להעביר פרטים של אורחים או משתמשים באתר לכל צד שלישי וכן לשמור פרטים אלה במאגריה, ובכפוף להוראות כל דין.

המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ על-פי הדין אלא אם צוין אחרת במפורש.

רכישה שאושרה מהווה רכישה של המוצר, המחייבת בתשלום מלוא הסכום שהוצע על ידי המציע עבור המוצר, ובכפוף לאישור והסמכה של VAVAVOOM.

החיוב יתבצע באמצעות כרטיס אשראי שאת פרטיו המלאים מסר הרוכש (במידה שלא נמסרו הפרטים המלאים, VAVAVOOM תהא רשאית לבטל רכישה שאושרה).

במידה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את הרכישה תבוטל העסקה, המוצר ו/או השירות לא יסופקו, והמשתמש יחוייב בדמי ביטול.

אספקת מוצרים ו/או שירותים:

ידוע למשתמש כי אספקת המוצרים והשירותים תבוצע על ידי VAVAVOOM ו/או ע"י ספקים אחרים ו/או באמצעות חברות שילוח, ובאחריות הקונה לברר את כל התנאים וההתניות המופיעים בעמוד המכירה של השירות ו/או המוצר ו/או על גבי הקופון.

VAVAVOOM לא תהיה אחראית לאיחור או עיכוב באספקה או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה ו/או בכלל.

כפי שהובהר לעיל, האתר הינו פלטפורמה פרסומית ובדיקת המוצר איכותו, טיבו, כדאיות העסקה וכל היוצא בזה, הנם באחריותו הבלעדית של המשתמש, אשר רשאי לפנות ל VAVAVOOצ ולקבל פרטים נוספים ו/או לבקר בחנות העסק.

המשתמש מתחייב שלא לבוא בכל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כלשהי, במקרה שבו רכש מוצר דרך קישור באתר VAVAVOOM, המוצע על ידי צד שלישי, לרבות מוצר ו/או שירות פגום ו/או באיכות ירודה ו/או שלא תואם את התמונה המופיעה באתר. למען הסר ספק, התמונות מופיעות כשירות ללקוח, ויתכנו הבדלי גוונים, צבעים, מידות, גימורים וכיו"ב בין התמונה ובין המוצר בפועל.

המשתמש ישפה את VAVAVOOM בגין כל תביעה, טענה, דרישה או נזק, לרבות שכר טרחת עורך דין של צד ג’ כלשהו, כתוצאה מאופן השימוש באתר ובשירותיו במקרים בהם המשתמש גורם נזק במכוון או ברשלנות לVAVAVOOM, בניגוד להוראות החוק והתקנון ולרבות בפרסומים ביחס לשירותים ו/או המוצרים.

המשתמש מודע לכך שהאתר איננו אחראי לתוצאות מהשימוש באתר ו/או לאמינות ולדיוק של התקשורת והעברת המידע ו/או לדיוק של כל תרגום ו/או שינוי של המידע שלו ו/או כל הידע שהועבר דרך האתר ו/או שכל פגם בתוכנה ו/או במערכת יתוקן.

ביטול רכישה:

ביטול ייעשה אך ורק בהודעה בכתב.

כל רוכש רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו על פיו, ובכלל זה:

א.        ברכישה של שירות, רשאי הרוכש לבטל את העסקה, בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימי עבודה קודם למועד בו השירות אמור להינתן (ובמקרה של הזמנת שרותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, עד שבעה ימים (שאינם ימי מנוחה) קודם למועד שנקבע למתן השירות).

ב.        רוכש לא רשאי לבטל את העסקה ברכישת פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.

ג.        בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לרוכש הסכום ששולם על ידו בגין השירות ו/או המוצר בניכוי דמי ביטול (לרבות דמי שילוח ואריזה) בשיעור של 5% מסכום העסקה או 150 ש"ח, לפי הנמוך. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, לא יחויב הרוכש בדמי ביטול כלשהם.

ד.        הוראות נוספות בחוק הגנת הצרכן שהוחלו בצורה קוגנטית על עסקאות מהסוג שבאתר, יחולו בנוסף.

VAVAVOOM תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה, כולה או חלקה לרבות סוג או מוצר מסויים, ו/או את פעילות האתר, כולו או חלקו.

הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר במידת האפשר למשתמש או לרוכש, וVAVAVOOM תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הרוכש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין הקופון, השירותים ו/או המוצרים, ככל ששולם.

למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או לרוכש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי VAVAVOOM ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה, ותנאי זה הינו תנאי לעצם ההתקשרות בין הצדדים והסכמת VAVAVOOM למכור מוצר כלשהו לקונה.

ידוע למשתמש, כי ככל ו- VAVAVOOM (ו/או מי מטעמה) אינה המוכר של המוצרים אלא מדובר במוצרים של גופים אחרים, היא לא תשא במישרין ו/או בעקיפין באחריות כלשהי לגביהם ו/או לכל מצג לגביהם, לרבות תיאורם כפי שנמסר על ידי הספק.

VAVAVOOM (ו/או מי מטעמה) אינה נושאת במישרין ו/או בעקיפין באחריות כלשהי לנזקים הנובעים ו/או הקשורים בכל דרך שהיא באספקתם או אי אספקתם, תיקונם, הרכבתם ו/או החלפתם של המוצרים.

VAVAVOOM (ו/או מי מטעמה) אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לנזקים הנובעים כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על מידע המתפרסם באתרים חיצוניים, שאליהם ניתן להגיע באמצעות איזה מהשירותים באתר.

במידה והמשתמש מזהה בתוכן האתר חומר הנחזה כלא תקין ו/או לא חוקי ו/או לא מוסרי, הרי הוא מתבקש להודיע על כך לVAVAVOOM ללא דיחוי. אם המשתמש סבור כי שחומר באתר מפר זכויות חוקיות לפי חוק זכות יוצרים עליו לפנות מיידית לVAVAVOOM אולם VAVAVOOM לא תשא בכל אחריות ביחס להודעות באתר, תוכנן של הודעות כאלה, אמינותן, מהימנותן, דיוקן, שלמותן, קבצי מחשב שיצורפו להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשבי המשתתפים באתר וכל נזק, אבדן, אי נוחות, עגמת נפש וכיו"ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למפרסם או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו באתר או ימסרו באמצעותן.

מובהר כי, לא ניתן להחזיר מוצרים שניתנים לשכפול והעתקה ללא אריזה מקורית סגורה כחדשה. ככל ומוצר כזה נמצא פגום יש להשיבו ביחד עם האריזה המקורית בצירוף הוכחת הרכישה המקורית ובלוויית מכתב המתאר את הבעיה ובאם תתקבל הפניה ישלח מוצר חליפי על פי התנאים דלעיל על פי ההזמנה וככל שהמוצר מצוי עדיין במלאי.

מובהר כי הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981.

בכל מקרה בו מחמת "כח עליון" נבצר מVAVAVOOM ו/או מי מהספקים המפרסמים באתר לנהל את האתר כתיקנו, לספק המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, תהא VAVAVOOM רשאית מבלי לפגוע בכל זכות ו/או סעד אחר שלה לבטל ללא תנאי את ההתקשרות עם הרוכש המשתמש ו/או האורח כולם או חלקם ולרוכש למשתמש ו/או האורח לא תהא כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בעניין זה כנגד VAVAVOOM והשבת הסכומים ששולמו כמפורט לעיל בניכוי הוצאות הטיפול תהא הסעד היחידי והבלעדי שהם יהיו זכאים לו.

"כוח עליון" משמעו האמור לעיל ולרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני.

VAVAVOOM אינה מתחייבת לספק את השירותים כולם או חלקם ו/או להפעיל את האתר למשך זמן כלשהו ושומרת על זכותה לסגור את האתר ו\או לבטל מכירה על פי שיקול דעתה באם יתברר לה שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית או נגרם נזק כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית באתר.

ברירת הדין ושונות

מובהר ומותנה כי הדין החל על כל התקשרות ו/או על כל עניין הנובע מתקנון זה ו/או נוגע אליו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בלבד.

המותג VAVAVOOM הינו עסק המופעל ע"י א.ש פרזול בע"מ.

האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים ליחידים ו/או רבים לפרטי או לתאגיד והשימוש בלשון זכר ו/או יחיד ו/או רבים הוא מטעמי נוחות בלבד כאשר גם לשון נקבה, רבים, יחיד, תאגיד ו/או פרטי במשמע, בהתאמה.

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שכל שינוי יהיה בתוקף החל ממועד פרסומו.